dinsdag 29 januari 2019

vervolg over Max

Ik ben nog steeds enthousiast over de nieuwe medicatie voor Max. Hij kijkt weer blij uit zijn ogen en het is duidelijk dat hij zich veel beter voelt. Dat is gelijk ook het nadeel van deze medicijnen; hij voelt zich goed en overschat zichzelf daardoor nogal. Maar.....ik heb liever dat Max zich goed voelt, geniet van even een sprintje trekken of achter een balletje aanrennen....en zich daarbij forceren, dan dat hij zich niet lekker voelt, daardoor rustiger is en de boel niet forceert. Ik ga voor kwaliteit ook als dat ten kosten gaat van de tijd die hij nog heeft. Hij ziet er weer uit als zichzelf en ik geniet weer van zijn mooie statige kop......voor zolang hij nog heeft.......






Ik ben er helemaal zeker van; Bibi is drachtig van Arun. Ze
lag net heerlijk in het zonnetje op tafel en toen heb ik even ongegeneerd naar haar tepeltjes kunnen kijken. Dat zijn geen tepeltjes meer, maar tepels en ze zijn knalroze. Ik heb er zo`n zin in, eindelijk weer eens kittens in huis. Ik verwacht de kittens niet eerder dan aan het eind van februari. Dat wordt spannend. De eerste kittens van zowel Bibi als Arun. Stiekem hoop ik op in ieder geval 1 fawn gekleurd kitten want dan zou ik dat graag willen houden. Zou ik dan eindelijk een keer een "Bahir Darretje" in huis krijgen? Tot nu toe zijn mijn kittens altijd verkocht. Alleen in een ver verleden heb ik van mijn eerste nestje met Nimah een fawn poesje aangehouden; Jazz Fay of Bahir Dar. Fay is later met haar moeder samen verhuisd naar onze dierenarts van destijds Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten