vrijdag 24 juni 2016

Scooby en de kittens

De kittens en Scooby hebben elkaar helemaal gevonden. Eerder was het altijd Max die zich bezig hield met de kittens, maar nu is het echt Scooby. Hij wordt opgezocht door de kittens en ze spelen en slapen heel graag met hem.
In het begin was ik nog wel een beetje bezorgd of hij niet te hardhandig zou zijn met de kleine hummels, maar dat gaat super. Ik geloof ook wel dat hij al veel respect heeft voor de kittens en als hij het te hard zou doen dan zou ik het wel horen van de kittens. Maar gelukkig is het "echt liefde" tussen Scooby en de kittens met als favoriete kittens Hathi en Bagheera. Die 2 zoeken Scooby het meest op.

Het is zo super genieten om dit zo te zien. Ik hoor nog steeds mensen zeggen dat katten en honden niet samen gaan, maar het tegendeel wordt hier bewezen. Ik moet er wel eerlijk bij vertellen dat Max een kat die buiten loopt en niet van ons is, het liefst zou grijpen. Dan worden hij ineens heel fel. Maar alles wat bij de familie hoort wordt helemaal geaccepteerd. Ik liet Max ook gerust in het hok van ons konijn kijken als ze een nestje had. Dat hoorde bij ons, dus dat was vertrouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten