donderdag 7 april 2016

Nieuwe konijnenren

Behalve de poezen waar ik het meest over schrijf hebben we natuurlijk ook nog 2 konijnen buiten; Blues en Frits. Blues- een blauwe Vlaamse reus- en Frits- een wit gevlekt onbestemd konijn- hebben een geweldige relatie. Ze zijn meestal te vinden bij elkaar. Samen liggend, samen etend of elkaar aan het verzorgen. Het is super voor Blues dat ze na het dood gaan van haar grote witte vriend Snow, weer zo`n geweldige nieuwe partner heeft gevonden.

Hoewel Blues en Frits al een heel groot hok hebben vonden we het toch wel heel leuk voor ze als ze ook echt in het zonnetje zouden kunnen zitten. ook was er nog ruimte over naast de buitenren van de katers en dan krijg ik gelijk het idee dat we daar wat mee moeten doen voor de beestjes. Lex heeft de afgelopen weken dus langzaamaan een mooie ren gemaakt waar Blues en Frits lekker kunnen genieten van de buitenlucht.

Met de ren en het hok bij elkaar opgeteld hebben ze nu wel beschikking over een ruimte van 5 bij 2 meter. Ik wordt blij van het idee dat de konijnen zo heerlijk de ruimte hebben en ben heel blij dat Lex het toch voor elkaar heeft gekregen om deze ren voor mij, en vooral voor de konijnen, te bouwen!

Ik zal morgen nog even foto`s maken van het geheel zodat jullie een idee hebben hoe het er nu uitziet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten