donderdag 21 januari 2016

vervolg....

Floortje is nu aan de Chinese kruidenpillen. Dit geeft nog geen resultaat. Ze heeft ze nu 5 dagen elke dag twee keer en dat moeten we 3 weken vol houden. Tot nu toe zie ik geen verbetering, alleen verslechtering, dus ik ben benieuwd. Haar dieetvoer is gestopt want ik moet natuurlijk wel weten wat er nou precies helpt. Voorlopig is het dus afwachten en dat valt niet mee als je ziet dat ze zichzelf behoorlijk open krabt en likt.

Twee weken geleden heb ik Fiep, Beer en Olle laten bloedprikken en gisteren zijn de uitslagen binnen gekomen. Alle 3 geen gekke dingen in de erfelijke ziekten die zijn getest. Eigenlijk wist ik dat wel want de ouders zijn ook getest, maar ik heb het graag allemaal netjes voor elkaar voor iedere kat. Olle en Beer waren nog te jong voor de Patella Luxatie test, maar ook dat zal ik laten doen als ze ouder dan 1 jaar zijn. Ik heb de uitslagen ook gelijk door gegeven aan ras-vereniging SAN( Somali Abessijn Nederland) waar ik lid van ben. Ik hou ervan om mijn "boekhouding"op orde te hebben haha

Ik heb nog geen nieuws over Noes en haar mogelijke dracht na haar date met Beer. Ze zou nu dik 2 weken drachtig kunnen zijn, dus na het weekend weet ik meer. Zijn haar tepeltjes roze gekleurd en wat gegroeid.......dan is ze drachtig. Zo niet; dan wachten we gewoon op de volgende krolsheid en dan mag ze weer bij Beer. Hopelijk wordt Fiep binnenkort ook krols want dan mag zij een date met Olle. Zo spannend allemaal!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten