dinsdag 12 januari 2016

Bijzonder....

Deze week kreeg ik een email van een, voor mij onbekende, mevrouw. Zij leest mijn weblog en dus las ze ook over de klachten van Floortje.
Zij stuurde mij een mail over haar eigen katten en de problemen die ze met één van haar Somali`s had gehad. Ze heeft toen gezocht naar een behandeling op internet, nadat de reguliere behandeling bij de dierenarts niet had gewerkt. Ze is toen uitgekomen op een site met homeopathische geneesmiddelen voor dieren.

Nadat deze mevrouw daar medicijnen had besteld voor haar poes is de poes helemaal hersteld van haar klachten. en nu moest de mevrouw daar aan denken toen ze het verhaal over Floortje las. En.....ze nam de moeite om mij een mail te sturen met deze informatie en een verwijzing naar die site.
Ik vind dat bijzonder. Iemand die mij helemaal niet kent neemt de moeite om mij te informeren!!

Natuurlijk ben ik gaan kijken op deze site en wat ik las over allergie met huidklachten leek wel het verhaal van Floor. Ik herkende de symptomen en het verloop in de beschrijving helemaal en ik heb dus niet lang nagedacht en gelijk medicijnen besteld. Natuurlijk is dat een gok....zou het ook gaan helpen, maar.....ik vind het het proberen waard.

Ik ga jullie natuurlijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen bij Floortje. Hierbij nogmaals hartelijk dank aan deze attente mevrouw!!

Maar....ik had al meer hulp hoor. Ook een bevriende fokker- Marielle- is erg begaan met het verhaal van Floortje. Samen hebben we via Facebook zitten "brainstormen"over de achterliggende oorzaak van de klachten én over een mogelijke oplossing.
Zo fijn dat ik er niet alleen voor sta. Het is altijd heel vervelend als een dier hier in huis iets heeft waar ik me zorgen over maak. Liefst wil ik dan een "kant en klaar" oplossing van de dierenarts, maar helaas.......vaak is dat moeilijk.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten