vrijdag 7 augustus 2015

Ze zijn leeeeuuuukkkk

Masour, Jinah en Neera Kira
De kittens van Suus doen het ontzettend goed. Ze zijn zo leuk en het is zo grappig om die 3 bij elkaar te zien liggen met drie verschillende kleurtjes.

Tot gisteren waren de kittens gewoon lekker in de box waar ze steeds meer met elkaar begonnen te stoeien. Soms klommen ze wel tegen de wand omhoog want dan was Suus buiten de box. Kennelijk vond Suus het tijd dat de kittens ook in de kattenkamer rond konden lopen want
Neera Kira
gisterochtend- toen ik bij ze kwam kijken- lagen ze met z`n 3en in een mandje naast de secretaire. Ik geloof niet dat ze ineens alle 3 uit de box zijn geklommen- wat ook nog eens bijna onmogelijk is- dus moet Suus ze er wel uit hebben gehaald. De box heb ik dus maar opgeruimd.

Jinah op het kattenbakje
Het kleine kattenbakje heb ik vlakbij het mandje gezet zodat ze dat goed kunnen vinden. Ook het eten staat in de buurt maar ik heb ze nog niet echt brokjes zien eten. Het vlees wat Suus en Fynn `s avonds krijgen valt al wel in de smaak bij het kleine spul.

Masour wil graag nog dat iemand voor hem valt!
Gisteren had ik lekker de deur naar de ren open staan en toen kwam het kleine blauwe mannetje al eigenwijs naar buiten stappen en even later zijn wildkleur zusje ook. Ze schrokken zich een ongeluk toen ze daar ineens Scooby voor de ren zagen staan en er werd dus flink door ze geblazen met hoge ruggetjes en dikke staarten haha

Over een week weet ik of het wildkleur poesje definitief besproken is door de Zweedse fokker. Zo niet dan komt ze dus weer beschikbaar en ook het blauwe katertje- Masour- is nog op zoek naar een liefdevol thuis. Ik ben er steeds meer van overtuigd dat Masour- net als zijn wildkleur zusje Jinah- kortharig is, en dus een Aby variant. Neera Kira- het sorrel poesje- is dus het enige Somali kitten in dit nestje en zij is al definitief besproken door Diana en Jörg in Duitsland waar ze bij haar half zus Tove Tara of Bahir Dar komt te wonen.
Masour en Neera Kira

Geen opmerkingen:

Een reactie posten