vrijdag 5 december 2014

Nieuw poesje

Badworth`s Aamuun
Het gaat gebeuren.....In januari komt er een nieuw poesje hier wonen. Ze komt helemaal uit Engeland en wordt gebracht door haar fokster Debbie.
Er zijn 3 poesje waaruit ik kan kiezen alleen weet Debbie nog niet zeker of ze lilac of fawn zijn. Eigenlijk wil ik het liefst fawn, maar als het mooiste poesje lilac blijkt te zijn.....

Badsworth`s Ancaam
De communicatie met Debbie is niet echt makkelijk, dus ik heb lang gedacht dat het misschien niet door zou gaan, maar nu heeft ze beloofd de boot te gaan boeken en dus hoor ik binnenkort wanneer ze komt.
Astrid krijgt ook een poesje van een eerder nest van Debbie, dus ze komt met twee kittens deze kant op. Het poesje voor Astrid is een lilac Abessijn poesje en mijn poesje is een abessijn variantje.

Verder heeft Fynn Mosi van Astrid gedekt en volgens Astrid is Mosi drachtig! Zij zal half januari bevallen en dat zou betekenen dat er in april nog een nieuw poesje hier komt wonen. Hoe gezellig zal dat zijn. Twee kleine poesjes die samen kunnen spelen en gewoon lekker hier blijven wonen in plaats dat ze hier geboren worden en juist op die leeftijd naar andere mensen verhuizen.

Mijn favoriet; Badworth`s Arliyo
Dat betekend dan dat ons poezenvolkje compleet is. Fynn, Suus, Ayla en 2 kleine poesjes = 5 en dat is de max( wat Lex betreft ha ha).

Ayla heeft een week geleden haar Supralorin gekregen en is geheel tegen de verwachting in, ontzettend krols geworden. Ik hoop dat we Ayla en Fynn op tijd gescheiden hebben want ik wil geen nestje van Ayla. Eerst haar PL onderzoek in januari én ze moet ook echt dikker worden. Dat wil nu natuurlijk ook niet lukken, nu ze zo krols is. Hopelijk kan ze na het weekend weer bij Fynn en Suus en gaat de supralorin werken zodat we voorlopig haar laatste krolsheid mee hebben gemaakt.

In januari wil ik opnieuw voor een PL test gaan en ik ben heel benieuwd naar de uitslag. Als het goed is zijn haar hormonen dan rustig én ze is weer een half jaar ouder dan de vorige keer. Ik hoop dat de uitslag dan PL-vrij zal zijn. Zo niet dan wordt ze herplaatst in een leuk, nieuw thuis. Is ze wel PL vrij dan mag ze hier lekker blijven en als de supralorin is uitgewerkt- wat wel 1 tot 2 jaar kan duren- dan mag ze weer een nestje krijgen. Ik weet al van welke kater ha ha, maar dat is van -veel- later zorg.

Nadat Fynn Mosi had gedekt heeft hij bij thuis komst ook Suus gedekt en ik denk dat zij ook drachtig is. Bij ons dus ook half januari kittens. Allemaal leuke dingen om naar uit te kijken!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten