zondag 3 maart 2013

Tess en Flo

Tess en Flo zijn beide drachtig!!
Van de week heb ik het gezien; allebei hebben ze roze tepeltjes, die ook groter zijn, dus het kan niet missen....de dames zijn drachtig:-)

Hoewel ik het bijna niet kan geloven moet het toch zo zijn.Voor Tess was de derde keer echt scheepsrecht want ze heeft nu wel opgenomen. Ik moet ook zeggen dat ik haar veel krolser vond dat de eerste twee keer en het duurde ook langer,maar toch durfde ik er niet meer op te hopen dat het deze keer wel geslaagd zou zijn. Ik ben dan altijd bang dat ik iets wil zien wat er misschien helemaal niet was, zoals met de krolsheid, maar kennelijk heb ik het toch goed gezien. Ik moet het eerlijk bekennen; 9 van de 10 keer is mijn gevoel goed en kan ik daar gewoon op vertrouwen, maar toch....
Afijn, als alles goed gaat dan is Tess rond 9 april uitgeteld en kunnen we hopelijk weer prachtige kittens zien van Fynn en Tess. Dat worden dan de eerste kittens van deze combinatie, dus ook weer spannend wat het gaat geven.

De tweede die moet gaan bevallen in april is Flo. Zij is rond 12 april uitgeteld en dat wordt dus een drukke boel in huis. de kittens van Suus rennen dan lekker door de kamer én er komen twee nestjes bij.....Poehhhh

Maar ach, ook dat zullen we wel weer overleven en op het moment dat de kittens van Flo en Tess beginnen rond te lopen gaan die van Suus al bijna weer weg. De kittens 13 weken in huis hebben klinkt heel lang, maar het is zo voorbij hoor. Vooral omdat het zo genieten is,vliegt de tijd voorbij.

De combi Flo/Fynn hebben we al een keertje gehad, dus dat is al iets bekender, maar omdat het een super leuk nest was, kijk ik daar ook al weer naar uit en ook heb ik daarvoor al een aantal mensen op mijn lijstje staan, dus bang dat ik de kittens niet kwijt raak hoef ik niet te zijn. Sinds we de nieuwe website hebben voor de Cattery is de belangstelling enorm toegenomen, dus dat is de investering absoluut waard geweest.
www.ofbahirdar.nl

2 opmerkingen:

  1. Dat is leuk nieuws! Wat spannend!!
    Ik zou ook graag ooit een nestje kittens willen hebben, maar we hebben er nu helaas de ruimte nog niet voor.

    Ik heb jullie website ook even bekeken: ziet er goed uit!

    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Yvonne! Het is echt super leuk om een nestje in huis te hebben en ik geniet er elke keer weer van:-)Met de website ben ik ook heel blij, maar het is nog leuker om te horen dat anderen de site ook waarderen! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen