zaterdag 26 november 2011

speciaal voor Martin

Ha Martin, speciaal voor jou, omdat je mijn rollend paard zo leuk vond...alle foto`s van Dublin toen hij heerlijk aan het rollen was in de wei. Daarna nog een foto dat hij net heeft gerold in de bak en ik vlak bij hem was gekropen om hopelijk een keer zo ver te komen dat hij blijft liggen als ik bij hem kom liggen:-) Dat vergt veel geduld, maar het begin is er.
Daarna nog 2 foto`s van de "hele kude"van stal rennend in de bak en daarna nog rennend in de wei.
Ik zag zoveel foto`s die leuk zijn om te laten zien, bijv. foto`s dat Dublin helemaal los achter me aan loopt door de bak. Ik kan dan allerlei figuurtjes lopen en Dub loopt met zijn neus bijna tegen mij aan achter me aan te stappen. Dat is zo`n speciaal gevoel. Ik plaats er toch nog even een paar fotootjes van:-)
En als afsluiting; je zus zonder zadel rijdend op Dublin.










2 opmerkingen:

  1. Mooie paarden foto's. In ruil heb ik er een op mijn FB-pagina geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan die foto niet vinden....waar heb je die verstopt?

    BeantwoordenVerwijderen