maandag 12 september 2011

Kitten plezier

De kittens zijn geweldig:-) Ze spelen, ravotten, onderzoeken en worden steeds ondernemender. De trap op en af is een kleinigheid en soms kom je zomaar ergens een kitten tegen. Afgelopen zaterdag was Kiridh spontaan de trap afgewandeld en klom ze op mijn schoot om te gaan slapen. We waren aan het ontbijten en dat doen we op zaterdag altijd uitgebreid. Ze heeft daardoor een hele poos kunnen slapen op mijn schoot. Wat een schatje!Ze maakte het met deze actie ook wel een beetje moeilijk voor me, want we hebben besloten om Kiridh ook te verkopen. Bij Jacqueline- van cattery "van het Gildenhuys", waar Fynn ook vandaan komt- zijn op 7 september kittens geboren en daarvan wilden wij graag een sorrel meisje. Helaas is er geen sorrel meisje geboren, maar wel een fawn poesje. Nu hebben we dat fawn poesje besproken. Dit fawn meisje, wat Flo zal gaan heten, is een nichtje van Tess want de moeder van Flo is de tegelijkertijd met Tess uit Engeland gekomen, sorrel poes, Whisper. Als Flo hier komt wonen betekend dat, dat we dan 3 kleurtjes in huis hebben; Tess- wildkleur, Fynn- blauw en Flo- fawn. Het zou dan heel leuk zijn om ook nog sorrel in huis hebben om ons klaverblad van kleurtjes compleet te maken. De kans dat er een keer een sorrel meisje wordt geboren hier in huis is zeker aanwezig, dus gaan we wachten totdat dit een keer gebeurt en dan mag dat poesje ook blijven.Dit is natuurlijk ook een heel leuk vooruitzicht, al zal het afscheid van Kiridh wel even moeilijk zijn. Ik hoop dat er mensen komen waar ik helemaal blij mee ben en dan laat ik haar vast met vertrouwen vertrekken:-)De foto`s laten denk ik ook duidelijk zien hoe leuk de kittens al zijn geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten