zondag 24 maart 2019

Verhuisd naar de huiskamer

Vandaag heb ik de 3 musketiers met hun doos en al, verhuisd naar de huiskamer. De bench staat tegen de kop van de tafel en in de bench staat de doos met de 3 kereltjes. Natuurlijk moest Bibi even wennen om de weg naar de doos te vinden, maar dat was snel voor elkaar. Ook Madara komt steeds in de doos en dat allemaal naast de tafel waar ik overdag altijd zit. Wat een heerlijk uitzicht op dat kleine spul met hun goed zorgende mama en pleeg-mama.
De kittens waren eerst even aan het trillen van alle opwinding en angst over alles wat met ze gebeurde. Nieuwe omgeving, nieuwe luchtjes, nieuw uitzicht én.....3 honden die buitengewoon veel belangstelling hebben voor het kleine grut. Dat is dan ook gelijk de reden dat de doos in de bench staat.

Max is gelijk weer één en al aanbidding voor de kleine hummels en ze hebben al kennis gemaakt met zijn tong. Als hij bij de doos staat maakt hij zachte piepgeluiden. De lieverd

Jip is compleet geobsedeerd door de doos met het bewegende blauwe volkje. Ik weet niet of hij het nou echt alleen maar helemaal leuk vind of dat hij eigenlijk wel een hapje kitten zou willen nemen. In ieder geval vertrouw ik hem niet en dus moet hij uit de bench blijven. Hij probeert wel in de bench te komen maar we hebben geprobeerd de ingang zo klein te maken dat Madara en Bibi er wel in kunnen maar Jip niet.

Kytah vind het allemaal erg opwindend en het lijkt of ze niet weet of het nou leuk is of vooral eng. Ze gaat wel naar de bench toe maar verliest vrij snel haar aandacht en gaat wat anders doen.

Voor nu is het in ieder geval prima om de kittens hier in de kamer te hebben met de bescherming van de bench om zich heen. Ze blijven nu ook nog in de doos, dus voorlopig is dit even afdoende. Mochten ze uit de doos komen rollen dan moet ik weer wat anders verzinnen om ze in de bench te houden, maar vooralsnog houd ik het even hierbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten