dinsdag 12 maart 2019

De drie Musketiers

Het gaat heel goed met de kittens van Bibi en Arun. Ze hebben alle drie al ruim hun geboorte gewicht verdubbeld en vandaag zijn bij alle 3 de oogjes open gegaan. dan zien ze er gelijk zo anders uit.
Ik ben er achter dat mijn eerste idee van 2 poesjes en 1 katertje totaal niet klopt; het zijn nl 3 katertjes. Hoe krijgt ze het voor elkaar 3 blauwe mannetjes.....
De namen verzinnen is altijd een leuke bezigheid en in eerste instantie dacht ik aan namen uit Groenland. Ik zag een programma op tv over Groenland en daar kwam de plaatsnaam Nuuk voorbij en dat vond ik erg leuk als kitten naam. Ook was er een vrouwelijke gids met de naam Nivi en dat vond ik ook erg leuk.
Maar nu ik weet dat het 3 mannetjes zijn merk ik dat ik ze aanspreek met "de 3 musketiers"haha en dus ben ik gaan kijken hoe die heette. De namen worden dus Aramis, Athos en Porthos!

Bibi was de eerste week boven met de kittens op een slaapkamer. Maar daar was ze erg aan het mauwen omdat ze dat alleen zijn niet echt leuk vond. Ik durf haar nog niet in de huiskamer te hebben omdat ik niet weet hoe Jip en Kytah gaan reageren en dus heb ik haar vandaag verhuisd naar de poezenkamer. Dat was natuurlijk wel even wennen voor Bibi en ze begon even te slepen met een zoon, maar nu is het rustig.


Dat is ook leuk voor Madara want zij is sinds gisteren gescheiden van haar vriend Happy. Ik rook gisteren namelijk kater pies in de kamer. eerst had ik het nog niet door en dacht ik dat Kytah in haar bench had geplast. Ik heb alles uitgewassen en de vloer met groene zeep schoon gemaakt, maar toen was de stank nog niet weg. Ineens een helder ogenblik; Happy is begonnen met sproeien en dus is dat het moment dat hij is verhuisd naar de katerkamer.

Madara voelde zich erg alleen en dus was de verhuizing van Bibi en haar kittens een stap die voor beide dames een hoop gezelligheid mee brengt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten