zondag 29 juli 2018

Grote verandering

Eigenlijk weet ik niet of ik al heb geschreven over mijn nieuwe poesje wat in september gaat komen. Nee...geen Abessijn of Somali, maar een Nebelung in de kleur blue point!

Jaren geleden een keer gezien en altijd in mijn hoofd blijven zitten. Op 25 juni is het nestje geboren bij Janny. Dunja werd toen moeder van 6 kittens waarvan 1 kitten blauw en de andere 5 blue points en daarvan maar 1 poesje. En dat poesje is dus voor mij :-)

Ik kijk er erg naar uit want ik vind het prachtige katten. Ik ben van plan om woensdag te gaan kijken en dan zie ik haar voor het eerst in het echt. Ik heb al wel veel foto`s en filmpjes gezien en dus "groei" ik mee met dit nest. Alles gaat geweldig goed en voorspoedig en dat is natuurlijk altijd fijn om te horen.
Op televisie kwam ik in een programma een Russische vrouw tegen met de naam Madara en die naam zou ik graag aan mijn poesje willen geven en dus heb ik dat voorgesteld aan Janny. Ik vind een Russische naam passend omdat de Nebelung de langharige variant van de blauwe Rus is. Madara kan ik mooi afkorten tot Mara of Dara als roepnaam.

Madara is het kitten zonder bandje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten