vrijdag 26 mei 2017

Poezennieuws

Het zat eigenlijk nog niet in de planning, maar.....Fiep zit bij Olle.

Fiep
Ze was de afgelopen dagen zo krols dat ik er een beetje gek van werd; schreeuwen én piesen....geen lolletje dus. Toen ben ik spontaan eens gaan rekenen hoe lang het vorige nest geleden was én wanneer er kittens zouden komen als ik haar nu zou laten dekken. En dat kwam mooi uit want haar vorige nest was 8 maanden geleden. Een poes mag ik 2 jaar 3 nestjes en dus was dit een mooie termijn, ook omdat Fiep ontzettend fit is.
Nog heel even met Astrid overlegd en toen zij riep: DOEN! heb ik Fiep opgepakt en bij Olle in de katerkamer gezet. Beer verblijft een paar dagen in de buitenren maar dat is helemaal niet erg nu de temperaturen zo goed zijn.

Olle
Ik had Fiep nog niet bij Olle gezet of ik zag al dat Olle haar in haar nekvel greep. Hij weet wat er van hem wordt verwacht en Fiep gedraagt zich als een echte sloerie..... Nu maar hopen dat dat over 9 weken een leuk vervolg heeft want wat zal het heerlijk zijn om weer kittens in huis te hebben. Ik kijk er nu al weer naar uit. Maar eerst maar eens kijken of haar tepeltjes verkleuren over 3 weken want dan weet ik het zeker dat er weer van die heerlijk kittens, van Fiep en Olle samen, komen. Ik heb al wat wachtende mensen op mijn lijstje staan dus die zijn vast ook blij met dit bericht :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten