zaterdag 24 september 2016

het is nog vroeg.....

Het is nog vroeg om wat te durven zeggen, maar....ik heb een klein hoopje dat het is gelukt met de dames.

Van de week zag ik dat Noes en Fiep aan het kibbelen waren. Nu weet ik van Fiep dat ze chagrijnig wordt als ze drachtig is. Dat zou dus kunnen betekenen dat ze nu op Noes reageert omdat haar hormoontjes op hol slaan. En tot mijn verbazing....liet Noes niet alles over zich heen komen, zoals ze altijd doet bij Fiep, maar ze bitchte terug!!
Zou dat betekenen dat ze nu al wat stoerder in haar velletje zit omdat ze als aanstaande mama leert dat ze voor haar kittens op moet komen?

Natuurlijk is 10 dagen te kort om wat te kunnen zeggen, maar iedereen weet dat ik erg ongeduldig ben. Ik heb ook al weer een aantal aanvragen voor een kitten dus dat gaat goed. Ik durf echt nog niets te beloven hoor. Antwoord in mailtjes dat het nog zeker anderhalve week duurt voordat ik echt iets weet, maar stilletjes ben ik echt wel aan het hopen op 2 mooie nestjes.

Ik zou het zo heerlijk vinden om het weer mee te maken in huis. Ik was bij Astrid kittens kijken en ook zie ik op facebook foto`s langs komen van al dat kleine spul. Wat een heerlijkheid om zoveel "geluk" in huis te hebben. En nu het hier met de gezondheid van Lex erg slecht gaat, is het een goed vooruitzicht om wellicht eind november weer hummeltjes te mogen verwelkomen.

Daarvoor komt natuurlijk Mila vanuit Zweden nog deze kant op en ook dat is een heel leuk vooruitzicht. Ik ken haar alleen nog maar van de foto`s en ik wil haar nu toch echt graag in handen hebben. Jessie en Samenda( dochter en schoondochter) gaan op 14 oktober naar Stockholm om Mila op te halen en Raksha weg te brengen. Het hotel is geboekt, de telefoonnummers zijn uitgewisseld en op die vrijdag avond zal Helena naar Stockholm komen met Mila en dan Raksha meenemen. Het hotel heeft er geen moeite mee dat en een poesje op de hotelkamer is en het is aan de dames om haar niet te laten ontsnappen. Maar even een bordje "do not disturb" aan de deur hangen haha

Jessie en Samenda zullen de zaterdag gebruiken om een dagje in Stockholm rond te kijken en dat is de stad zeker waard. Op zondag komen ze dan weer terug en dus zal ik op 16 oktober kennis maken met Mila.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten