donderdag 15 september 2016

Weer 2 dames krols

Gisteren zag ik dat Noes krols was geworden. Ik had dinsdag al het idee dat het eraan zat te komen en woensdag...jawel....Noes vertoonde allemaal krols gedrag. Ik heb gelijk een berichtje gestuurd naar Astrid of Noes bij Wiker kon komen, maar.....helaas. Doordat Astrid een paar moeders met kittens heeft is alle ruimte in beslag genomen. Daardoor kon ze haar beide katers Chocolat Joe en Wiker niet uit elkaar zetten. Helaas dus geen gelegenheid om Noes naar Wiker te brengen.

Dus heb ik haar toch bij Beer gezet. Tenslotte heeft Beer ondertussen ervaring opgedaan met Amy en het lijkt erop dat Amy drachtig is. Dat zou betekenen dat Beer weet hoe het moet én dat hij kittens kan verwekken. Toch maar een nieuwe poging met Noes dus.
Ik heb Olle in de kater-ren gezet en Noes en Beer in de kater kamer. Niet zo leuk voor Olle maar het duurt maar een paar daagjes, dus het moet maar even zo.

Zie ik toch vanmorgen ineens Fiep over de grond rollen en tegen de stoelen aan wrijven.... Ook slaakt ze een hoop zielige kreten en dan is het duidelijk; ook Fiep is krols. Wat een geluk voor Olle want nu krijgt ook hij een dame te logeren. Als ik Fiep bij Olle zet vind ze dat nog even helemaal niets, maar dat komt wel. Olle is ook gelijk opdringerig en dat moet hij natuurlijk niet doen. Hij heeft duidelijk weinig geleerd van zijn confrontatie met Dutchess.

Wat dat betreft is Beer echt anders. Ook nu ik Noes bij hem zette is hij een geduldig man. Eerst maar even Noes op haar gemak laten komen, maar dat duurt maar een paar minuten haha. Noes lijkt er duidelijk klaar voor te zijn en dan is Beer natuurlijk niet meer te houden. Ik heb vandaag ook gezien dat Noes nog steeds erg krols is, dus dat zit goed. Nu maar hopen dat het deze keer ook echt wat gaat worden. Wat een geweldige kittens moeten er kunnen komen van deze combinatie. Allebei zijn Beer en Noes zo ontzettend lief en aanhalig, én bescheiden.

Zou het echt gaan gebeuren??? Twee nestje tegelijk van Fiep en Noes..... Op een nestje van Fiep durf ik wel te hopen maar op een nestje van Noes; nee...dat is echt "eerst zien en dan geloven".

Beide stelletjes mogen nog tot zaterdag bij elkaar blijven zitten en dan begint dat ellendige wachten weer. Hebben ze na 3 weken roze tepeltjes......???!!!

3 opmerkingen:

  1. We duimen dat het deze keer zal lukken Marjon! Groetjes Hilda Jonk/Freddie Warmink

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zou zooooo leuk zijn; kittens van Beer en Noes. Zij zijn echt de liefste Somaby`s in huis. Dat moeten zulke lieve kittens worden <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is altijd fijn om naar uit te kijken. Vooral als je weet dat de combinatie goed is qua karakters. En dat er weer zulke lieve kittens geboren gaan worden...iets waar je op kunt verheugen. We duimen mee Marjon!

      Verwijderen