woensdag 2 maart 2011

vervolg Keli

Vanmorgen was Keli nog steeds heel duf, reageerde maar matig op ons en wilde ook nog niet eten. Het meisje was duidelijk van streek. Gelukkig kon ik haar een pijnstiller geven en een anti-biotica pil en dat zal vast goed hebben gedaan want een paar uurtjes later wilde ze gelukkig wel weer eten:-)Ze moet toch aansterken en dan ben ik blij als ik er wat aan eten in zie gaan.
Toen ik met Anne- mijn neefje- en Max naar de hei wilde gaan werden Rana en Keli ook helemaal gek. Als ze de auto sleutels horen weten ze het al; feest!! Helaas moesten Rana en Keli thuis blijven want Keli mag met haar buikwond natuurlijk nog niet gaan lopen rennen en Rana liet ik ook maar thuis als gezelschap voor Keli. Daar waren de dames niet blij mee. Vanaf dat moment heeft Keli duidelijk weer meer zin in de dag en ziet ze er weer wat helederder uit. Gelukkig! Voorlopig houden we nog even rust voor haar, maar daarna is het lekker weer feest:-)

Ik heb ondertussen ook gehoord dat Nimah en Fay vrijdag opgehaald worden. Daphne komt ze na haar werk ophalen zodat ze lekker het hele weekend heeft om ze te laten wennen voordat ze weer moet gaan werken. Prima planning natuurlijk maar o wat vind ik het moeilijk.....Ik hoop maar dat ik gauw hoor dat ze goed gewend zijn en dat ze hun draai hebben gevonden. Dan kan ik ze loslaten en erop vertrouwen dat ze een prima nieuw leven hebben bij Daphne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten