maandag 30 april 2018

Ongelofelijk

Gisteren ben ik een Crowdfunding actie begonnen om het geld voor de operatie van Noes bij elkaar te krijgen. En ik ben helemaal overdondert.....daarop is al €200 binnen gekomen. Een kitten koper van me- Marjolein!- is zo begaan met Noes dat zij zelf ook een actie op heeft gestart en daarop is al bijna €500,- binnen gekomen. Wat is dit ontroerend zeg. Ik had nooit durven denken dat er mensen zijn die zo mee willen betalen aan de kosten voor een poes van iemand anders- soms zelfs een onbekende!

https://www.leetchi.com/c/operation-noes
Of deze link;
https://www.geef.nl/nl/actie/operatie-3-jaar-oude-somalikat-noes/donateurs

Op facebook is de actie al een aantal keren gedeeld en ik ben dus reuze benieuwd hoever we komen qua bedrag.
Nu wil ik iedereen die heeft bijgedragen al heeeeeeeel, heeeeeeel hartelijk bedanken. Weet niet wat ik moet zeggen maar mijn geloof dat er heel veel mooie mensen zijn wordt hierdoor zeker weer versterkt

Noes- het maatje van mijn neef Bart- kan op deze manier worden gered en heeft dan een gezond leven voor de boeg. Hoe mooi is dat!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten