vrijdag 24 februari 2017

het wordt stil

Door de intensieve zorg voor Lex en zijn overlijden op 12 februari, kwam ik niet toe aan het schrijven van mijn blog. Ik probeer nu dingen weer op te pakken en hierbij dus een update over de kittens.

Er zijn er al 3 vertrokken; Etosha en Erindi zijn samen vertrokken naar Harlingen en wonen nu gezellig bij Douwe en Antoinette. Ze heten daar Mwezi en Dzuma( Afrikaanse namen)Antoinette en Douwe zijn heel blij met hun aanhalige tweetal, wat natuurlijk heel veel leven met zich mee breng in huis.

Rafiki is in IJmuiden gaan wonen bij Dini en hij heet nu Bram. Dini heeft al veel ervaring heeft met
Abessijnen. In het verleden heeft zij al 2x 2 Abessijnen gehad. Nu heeft ze alleen Bram en ik ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. Al die energie van zo`n opgroeiende kleuter....

Saadani is hier gebleven en zij heet nu Dani. Het is weliswaar niet het mooiste poesje, ze is ook wat klein, maar.....ze heeft een groot karakter en ze is ongelofelijk op mensen gericht. Ze kan ontzettend goed duidelijk maken dat er nooit genoeg aandacht voor haar is. Mijn neef Bart- woont hier in huis vanwege zijn studie in Wageningen- is gek op Dani want zij is een kindje van Beer en Noes- Bart zijn favoriete katten hier in huis.

Aankomende zondag wordt ook Akiki gehaald en dan wordt het weer "saai"hier in huis met 2 honden en 5 katten om me heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten