woensdag 14 november 2012

Trevis, Sharan, Logan en Yeti

Met de vier overgebleven hummels van Flo gaat het heel goed. Ze groeien als kool en gaan steeds meer ondernemen. Ze stoeien al een beetje met elkaar, zetten best al aardige stapjes in hun doos en er probeerde er één tegen het rieten nest, waar ze in liggen, op te klimmen.
Ze worden duidelijk groter en dus is het tijd om ze eens kennis te laten maken met Keli en Max. Tenslotte is het de bedoeling dat Keli en Max ook weer in de achterkamer gaan slapen. Nu de kittens drie weken zijn en niet meer zo kwetsbaar lijkt het me een goed idee om Max en Keli mee te nemen om te zien wat ze van de kleine hummels vinden. Omdat ik dat eigenlijk wel weet vind ik het ook helemaal niet eng om Keli en Max erbij te laten.
 Er gebeurt dan ook preccies wat ik dacht; het nest wordt geinspecteerd om te zien of er misschien poepies liggen die opgegeten kunnen worden, dan wordt er gesnuffeld aan de kittens en dan gaat vooral Max aan de slag met het wassen van kleine kontjes. Natuurlijk heeft hij dat steeds bij Xsara gedaan en dat deed hij ook met veel gevoel, dus ik laat het rustig zijn gang gaan. Ik vind het wel opvallend dat Yeti, Sharan, Trevis en Logan zo rustig reageren, maar dat komt ws. doordat mama Flo zich ook niets aantrekt van 2 grote witte koppen bij haar kroost. Zo leuk om ze zo samen te zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten