maandag 24 september 2018

Even iets rechtzetten

Voor iedereen die nog denkt dat ik mijn beestenboel aan het verkleinen ben.....het is niet gelukt ;-)

De cavia`s die zijn mee genomen door de schilder zijn weer terug. Ze werden niet geaccepteerd door de andere cavia`s daar. Daarmee is mijn beestenboel dus met 1 schildpad vermindert.

Het is zelfs nog erger......mijn beestenboel is gegroeid....
Aziz
Afgelopen weekend zijn mijn Nebelung en Russisch Blue point gekomen; Madara en Aziz. Dat was gepland  dus dat is niet zo opzienbarend. Tenslotte zijn er ook katten vertrokken en op het moment heb ik 6 katten in huis. Fynn en Arun in het katerverblijf en Bibi, Loua, Aziz en Madara in huis. Dat betekend dat er zelfs nog plaats is voor nog een kat en dat zal hopelijk een kitten van Arun en Otje( dochter van Olle en
Madara
Mila) zijn.
Op het moment dat Aziz het katerverblijf zal gaan bewonen met Arun komt Fynn weer lekker in huis wonen.

Maar voorlopig weten jullie dus nog niet wat er nou toegenomen is. En dat is een hond. Naast Jip- die er nu ruim 2 maanden is- is er ook nog een teefje bijgekomen; Kytah.
Jip
Toen ik met een vriendinnetje in Stavenisse was om daar bij Guus haar hondje op te halen zag ik daar Kira. Ze viel me gelijk op vanwege haar geweldig grote oren en haar prachtige kleur. Natuurlijk valt het me op dat Kira erg bang is want ze ligt angstig tegen het schuurtje aan. Ik vraag Guus naar haar verhaal.


Kira heeft een trauma opgelopen bij de vorige mensen waar ze was geplaatst. ze hebben Kira daar na 2 weken weg gehaald omdat ze alleen buiten mocht zijn en in de schuur.
Ze is terug gekomen bij Guus en gelukkig laat ze zich door Guus al aaien. Voor vreemde mensen is ze erg bang. Ze zijn voor Kira dus op zoek naar een speciale plek. Een thuis met een grote tuin, iemand met geduld en tijd en het liefst met een stabiele hond als gezelschap of met een leuke jonge hond als speelmaatje......Klinkt dat bekend? Mij klonk het alsof Kira op mij wachtte...
Kytah

Ik heb er nog een nachtje over geslapen en de volgende dag door gegeven dat ik Kira een graag een
thuis wil geven. Afgelopen maandag ben ik Kira wezen halen en onderweg heb ik gezocht naar een wat originelere naam dan Kira en dat is dus Kytah geworden.
Om Kytah mee te kunnen nemen hebben we een bench mee genomen want Kytah kan door haar angst niet aan een lijntje lopen. Ze heeft medicijnen gekregen tegen de angst en dus lukt het vrij gemakkelijk voor Guus om Kytah in de bench te krijgen. We dragen haar naar de auto en met Kytah in de bench rijden we terug naar Ede.
Wordt vervolgd


Geen opmerkingen:

Een reactie posten