zondag 15 november 2015

Katten kamers

Het is zo mooi geworden!!
katerkamer met rechts onderin luik naar de ren
Sinds woensdag kunnen de katten weer in de kattenkamer(s). Het is allemaal klaar en ingericht. Er is nu één kamer voor de poezen en Fynn en de andere kamer is straks voor Olle en Beer. Nu zijn Olle en Beer nog te jong om te dekken én ze
katerkamer
sproeien nog niet dus mogen ze nog gewoon met z`n allen rond lopen. Ik verwacht dat de beide jongens begin 2016 apart gezet moeten worden. Ik heb geen zin in katerpies in de huiskamer én ik wil natuurlijk niet dat er gedekt gaat worden zonder dat ik dat heb gepland.

kater kamer
We boffen dat we een schoonzoon hebben die timmerman is en hij heeft alles gemaakt. Er staat een nieuwe wand zodat er twee kamers zijn ontstaan, er is een gat in de muur gemaakt zodat de katers naar buiten kunnen in hun nieuw gebouwde buitenren, er is een nieuwe vloer in gekomen, trespa tegen de wanden(zodat alles makkelijk af te soppen is) en er komt nog een raam tussen de beide kamers. Lex heeft alles voorzien van een mooie, frisse, blauwe, kleur. Ook de vloer is geverfd en alles ziet er daardoor echt heel nieuw en gezellig uit.
poezen kamer

poezen kamer
Woensdag mochten de katten dus in de kattenkamer nadat ik alles had ingericht; oa met een nieuwe krabpaal en ik denk dat ze er blij mee waren want...ik heb ze de hele avond niet meer gezien. Ze zaten lekker op de krabpalen, konden weer lekker naar buiten in de ren en ze moesten natuurlijk al die nieuwe geurtjes eens goed ontdekken.
poezen kamer
Behalve ikzelf, zijn de katten er dus ook heel blij mee en ik hoop dat ze nog heel lang mogen genieten van hun mooie kamers!

Ik hoop dat jullie door de foto`s een beetje een idee krijgen hoe mooi het is geworden en wat een bofkonten onze katten zijn met zulke kamers.
Nog even....de katers lopen nu nog samen met de andere katten in allebei de katten kamers én in de rest van het huis( beneden). De poezen wonen dus niet altijd apart maar genieten van onze aanwezigheid als ze lekker in de huiskamer bij ons zijn :-)

2 opmerkingen:

  1. Beste,

    Wat een goed geschreven blog en leuke foto's.
    Ik vroeg me af of ik deze verhalen ook in mijn email kan ontvangen. Kunt u mij e-mailen? mvg sebastiaanholweg@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sebastiaan, Bedankt voor je compliment. Goed om te horen!! Ik geloof dat je wel een berichtje kunt krijgen als ik een nieuw verhaaltje heb geplaatst. Als je mij gaat volgen als lid, is dat volgens mij zo. Ik hoop dat dat ook een goede optie is?! Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen