vrijdag 25 april 2014

Goed vooruitzicht....

Deze week heb ik gezien dat Suus roze tepeltjes heeft gekregen... En dat betekend dat ze drachtig is. Ik had al het idee dat de dekking van Suus gelukt was want ze eet sinds ze terug is van haar bezoek aan Chumba, erg goed.
Als alles goed gaat dan zal ze begin juni bevallen van haar kittens. In dit nestje zouden kortharige kittens kunnen zitten- de zogenaamde variantjes- en langharige kittens- Somali`s.
Ik las nog even een bericht terug van enkele weken geleden en toen moest Suus nog krols worden. Het mag duidelijk zijn dat Suus kort daarna krols is geworden want ze is begin april een weekje bij Chumba geweest. Chumba vond haar erg leuk en dus was de eerste dekking snel een feit. Ze hebben samen veel in het raamkozijn naar buiten zitten te kijken en dus hadden ze het samen erg naar hun zin.
De kleurtjes zouden wildkleur en sorrel kunnen zijn want Chumba is wildkleur en Suus sorrel. Ik hoop dat er een mooi wildkleur meisje geboren wordt want dan mag ze hier blijven wonen. Ik had eerst nog gedacht dat er evt ook blauw of fawn geboren zou kunnen worden maar dat kan helemaal niet want Chumba draagt geen verdunning.

Maar....eerst maar eens zien dat deze dracht goed verloopt en dat er gezonde kittens worden geboren over een kleine 7 weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten