dinsdag 22 maart 2022

Nooit saai

Ik geloof dat mijn "levens-motto" wel echt is; met Marjon is het nooit saai. Soms zou ik wensen dat het wat saaier was want ik wordt wel moe van die altijd maar rond draaiende gedachtes. Heb ik iets bedacht....bedenk ik me een paar dagen later toch weer wat anders....en voor een idee is uitgevoerd is het in mijn hoofd al 6 keer een andere uitvoering geworden. En.....het is nog niet eens klaar en het volgende idee begint al weer rond te "zoemen ̈.

In dit geval ben ik al een poosje aan het denken over het feit dat ik wel graag wat zou willen doen naast het thuis zijn, voor de dieren zorgen en oppas oma zijn. Niet dat ik me ooit verveel, maar ik vind zoveel leuk. Dus bedacht ik me dat ik misschien weer wat kan gaan werken......op sites gekeken, geinformeerd bij een flexwerker in de zorg, overlegd met Wim, tegen mijn moeder aangepraat en toch was er iets waarom ik het niet doorzette....

En nu is er vorige week toch weer een idee vaste grond gaan krijgen! Waarom start ik mijn konijnenpension niet weer op?! Dat heb ik in Ede 8 jaar met heel veel pezier gedaan en het heeft ook altijd heel goed gelopen. Maar dat zou wel betekenen dat ik mijn diploma "Besluit houders van dieren; overige zoogdieren" moet gaan halen want dat is nu verplicht. Dus ben ik me daarin gaan verdiepen en ik heb me ingeschreven in Barneveld op de school waar ik ook mijn diploma "Dierverzorger kinderboerderijen" heb gehaald. Welliswaar was ik toen 30 ofzo dus heeeeeel lang geleden, maar ik weet nog wel heel goed hoe ongelofelijk leuk ik dat vond.

Daarin is het kwartje ook echt gevallen. Als ik weer wat wil doen dan het liefst rondom huis, met dieren! 

1 opmerking: