zaterdag 8 februari 2014

Weer wat rust

Nu het wat beter gaat met Lex heb ik weer wat tijd en ruimte om andere dingen te doen dan voor Lex zorgen. Iets wat ik erg heb gemist is het naar stal gaan om Elmo te zien en te rijden. Donderdag ben ik sinds weken weer op stal geweest en dat was echt een heerlijk moment van ontspannen.

Elmo zal het allemaal niet zo erg hebben gevonden want hij staat lekker de hele dag in de wei in zijn kudde en met speciale vriend; Flip. Flip en hij staan sinds een week weer bij elkaar in de stal want er komen twee nieuwe paardjes op stal en dus moest Elmo zijn grote stal inleveren om weer samen met Flip in hun speciale pony stal te komen staan. Ik denk dat ze dat allebei alleen maar helemaal fijn vinden:-)

Op stal waren Astrid en Kim lekker aan het keutelen in de bak met Amos en Marre en dus heb ik mijn barebackpad op Elmo gelegd om ook lekker een beetje te kunnen rondstappen. In de bak gebruik ik ook mijn bitloze hoofdstel want dan kan Elmo daar aan wennen voordat ik ermee naar het bos ga. Elmo is zo`n brave pony. Ik heb het hek nodig om daaraf op Elmo te kunnen klimmen. Aan de barebackpad zitten geen beugels en om nou zo op Elmo te springen.... ha ha, dat is me zelfs in mijn "lenige" dagen niet gelukt.


Uiteindelijk heb ik toch nog een stukje gedraafd en ook nog half en half gegaloppeerd; Elmo zijn voorbenen waren in galop en zijn achterbenen in draf. Kennelijk was ik niet erg duidelijk wat ik van hem wilde, dus deed hij het allebei gelijk:-) Ik moet ook zeggen dat ik weinig aan te geven had want mijn benen......duidelijk niet meer gewend om te drijven na al die weken van weinig doen.

Ik hoop dat er zoveel rust blijft dat ik lekker weer elke week naar stal kan gaan want dat is echt prima om te ontspannen en even mijn hoofd leeg te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten