donderdag 1 november 2012

De pups van Steffi vliegen uit!

Wat gaat het ontzettend snel zeg....De puppen van Steffi zijn alweer 8 weken en dus gaan zij vertrekken naar hun nieuwe thuis. Morgen vertrekt de eerste, zaterdag de tweede, zondag de derde en volgende week de vierde. Natuurlijk is dat heel wat voor Sandra en Collin, de fokkers, maar meestal geeft het ook wel weer een hoop rust en is er weer tijd voor de mama hond, want met de pups in huis ben je toch vooral druk daarmee.
SUNCA

Sunca gaat ook in de buurt wonen bij mensen die bij mij in het pension komen met hun konijnen en cavia`s, dus ook die kan ik blijven volgen:-)


SANTOS
Sammy en Santos verdwijnen uit mijn gezichtsveld, maar ik hoop dat ik via Facebook fotootjes kan kijken bij Sandra van die opgroeiende kerels.




SACO

Deze mooie kleine meid -Saco-komt hier in Ede wonen, en dat vinden we heel erg leuk! Een kleindochter van Keli die we kunnen blijven volgen.We hebben de kans haar nog eens te zien en van alles over haar te horen!











SPIRO
Spiro blijft nog even wat langer bij Sandra en Collin. Hij is wat achter gebleven in groei en voordat hij ook mag verhuizen moet hij dat hebben ingehaald. Misschien wordt hij niet helemaal zo`n flinke vent als zijn broers, maar lief en aanhankelijk is hij zeker!!
SAMMY
Alle pups wensen we natuurlijk heel veel geluk en liefde bij hun nieuwe baasjes en dat die baasjes heel veel plezier mogen krijgen van hun geweldige Zwitserse Witte Herder!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten